Happy stars team!

 

Goedemorgen! Vandaag een winterskaartje op mijn blog. Janneke gaat voor het Happy stars team elke week, 14 dagen een challenge plaatsen. Dit keer is het thema winter, vandaar alle sneeuwvlokjes op mijn kaart. 

Deze kaart heb ik afgelopen dinsdag gemaakt bij Annemarie & Merit. We hebben eerst heerlijk samen gegeten & daarna zijn we lekker aan de knutsel gegaan. Voor deze kaart heb ik de sketch van The Global Design Project gebruikt #GDP266. Als basis een achtergrond van Whisper White. Het kleine vierkantje in de kleur Poolparty & daar boven op het design papier 'Winterpracht'. In Vellum heb ik een banner uitgedraaid & ook de pijl (op de foto kan je dat niet heel goed zien zie ik..). Op de banner heb ik Merry Christmas gestempeld. Daarnaast nog een grote sneeuwvlok gestempeld en uitgedraaid en toegevoegd aan het kaartje. Ik wens jullie een hele fijne zondag!






Reacties

  1. Mooie kaart met als blikvanger de ster. Klinkt gezellig zo samen freubelen, leuk dat jullie deze hobby samen delen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje wat een mooie ster hij springt gewoon van je kaart.
    wat gezellig zo samen knutselen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor.
    De kleur past heel goed bij al die ijskristallen en sneeuw vlokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een echte winterse kaart. Erg leuk. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi "ijzig" kaartje. Hou van sneeuwsterren.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie winterse kaart en gezellig dat je kan knutselen met je familie!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is heel mooi geworden met die grote sneeuwvlok erbij!!!
    was reuze gezellig afgelopen dinsdag...
    a.s dinsdag weer maar doen, en heb je iets nodig van jezelf gewoon meenemen he!!
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige winterkaart heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje Elise. Leuk om te lezen dat je Jannekje bij in het team zit.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig winters kaartje Elise. Mooi dat vellum wat je gebruikt hebt, zo zie je nog meer van dat gave sneeuwvlokjes papier. Lekker eten, knutselen en gezelligheid, dat klinkt als een perfecte dinsdagavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo leuk dat jullie je hobby delen! En dan ook nog lekker mee mogen eten, dat is helemaal luxe. Al moest je een beetje apart zitten begreep ik, haha..... je kaartje is super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker weten Danielle! Door de dames ben ik besmet geraakt met het virus... ;) Dank je wel!

      Verwijderen
  12. Mooie winterse kaart! Vellum geeft altijd een leuk effect!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Henriët! Ja geeft echt een heel leuk effect inderdaad

      Verwijderen

Een reactie posten