Happy holidays #challenge van november

 


Goedemorgen! Het is weer donderdag en dat betekent weer een kerstkaartje voor de 52 weeks to Christmas blog & ook een nieuwe maandelijkse challenge.
De challenge een pop-up kaart, ik heb het nog nooit gedaan & of dit ooit gaat lukken.. Ik ben benieuwd of dit goed gekeurd wordt ;). Maar niet geschoten is sowieso mis.

Hierboven zien jullie de voorkant van het kaartje. Deze heb ik als laatste in elkaar gezet en die had ik eigenlijk vrij snel. De twee huizen heb ik uit het design papier geknipt evenals de bomen die jullie zien. Ook de tekst linksboven heb ik uit het DP geknipt. Op de achtergrond een randje sneeuw toegevoegd en nog een rood stipje DP als basis voor de achtergrond.

Nog nooit een pop-up kaart gemaakt, dus eerst maar eens wat rondneuzen op Pinterest. Ja hoor daar kwam ik een trappetje tegen en dacht hey dat kan ik wel gebruiken. 
Daar ging ik met vol goede moed van start om het trappetje in elkaar te zetten, wat een klus.. de paperclips en al zijn aan bod gekomen, want ik heb het eerst met een 'printpapiertje' geprobeerd. Dacht straks verpest ik al mijn mooie papier..
Het trappetje stond wonder boven wonder nog best snel. Het papier wat ik wilde gaan gebruiken was meteen duidelijk namelijk Trimming the town design papier. Op de achtergrond de bergen uit het design papier gehaald en toen begon het knipwerk. Alle huisjes en bomen heb ik uit het design papier geknipt en daarna toegevoegd op het 'trappetje'. Ik heb nog 'sneeuw' gebruikt uit de set 'in the pines'. Het was even een karwei op de zondag, maar ik vond het toch erg leuk om te doen. Weer eens wat anders! Ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.


Reacties

  1. Het is je heel goed gelukt, je hebt een mooie kaart en een mooie tafereel aan de binnenzijde gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi je pop up kerstkaartje Elise, wat een mooi tafereeltje is erop te zien...TOP!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW, WAUW, WAUW.. ik val bijna van mijn stoel. Ik riep al naar ma... waaah Elies heeft zelfs een pop-up kaart gemaakt. Zo ontzettend knap!!! We zijn gewoon trots op je hihi. Wij hebben er denk ik meer moeite mee dan jij haha, want je zet gelijk een prachtige pop-up kaart op je blog. Echt super leuk en mooi gemaakt met al die huisjes en boompjes. Wij vinden hem helemaal geslaagd!! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC en bedankt voor je deelname aan de pop-up challenge!

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aaaaah wat lief! Dank jullie wel! Ik vond het nog best leuk om te doen moet ik bekennen..

      Verwijderen
  4. wow wat een prachtig kaartje met dat tafereeltje aan de binnenkant helemaal geweldig ook de bovenkant met de huisjes is zo mooi ik blijf ernaar kijken dus als je iemand ziet zitten kijken dan ben ik het haha
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je kaart prachtig geworden met de leuke en verrassende pop-up aan de binnenkant. Knap gedaan!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Elise, de binnenkant is wel heel leuk gedaan ook! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is super goed gelukt hoor!! Leuk het 3D huis op de voorkant en aan de binnenkant een heel gezellig dorpje!
    Fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik lig in een deuk om de reactie van Merit, zie het hélemaal voor me hoe ze het tegen haar moeder zegt hihi! Maar voorlopig heb jij het tóch maar SUper tof voor elkaar een keigave pop-up te maken *als ik het al doe dan nét zó want al het andere is me véél te ingewikkeld en óók met oefenen op een printervelletje kom ik er niét uit ☹).
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, dat is nog eens een mooie kaart.
    Het is je super goed gelukt met de pop-up binnenkant,
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat een super leuk kaartje! Prachtig gedaan die pop-up! En wat een grappige reactie van Merit!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat een gaaf kaartje is dit geworden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel goed gelukt. Wat een leuke kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou complimenten hoor Elise. Je eerste pop-up is een plaatje. Zowel de binnen-als de buitenkant ziet er tip-top uit.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, dat is een prachtige pop-up kaart geworden, super gedaan ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind hem geweldig!
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo, dat is een mooie pop-up kaart, leuk zo'n heel landschap, met een trapje. Goed bedacht en goed gemaakt! Knap!
    Ik bedenk nu pas dat jij de schoondochter/schoonzus van Annemarie en Merit bent...
    Fijn dat je meedoet aan de challenge van 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Jantine! Hahah ja dat klopt, verslaafd door schoonmoeder en dochter ;)...

      Verwijderen
  17. Heel leuk Elise! Knap dat je aan het proberen bent geslagen. Hij is echt gaaf met die huisjes. Ik snap ook helemaal dat je eerst een printerpapiertje gaat gebruiken. Doe ik ook altijd, even kijken of ik snap wat de bedoeling is, hihihi...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lief, dank je wel! Hahaha ja eerst met dat papiertje, maar dat is natuurlijk zo dun dat het eigenlijk niet goed werkt. Gelukkig ben ik niet de enige ;)..

      Verwijderen
  18. Ik vind hem prachtig Elise! Bedankt voor het meedoen en succes!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wooww Elise wat een beauty, kan je niet bijbenen qua kaartjes je hebt de smaak te pakken hihihi
    Proficiat met je toppertjes, wel verdiend!

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief Ina! Haha ja ik ga goed ik moet nog best een aantal kerstkaartjes.. dus dan mag ik flink aan de bak. Dank je wel Ina!

      Verwijderen
  20. Ahaaaaa dan ben jij DE Elise van Annemarie en Merit?! Ik kwam er nog niet aan toe je op te zoeken maar leuk dat jij mij gevonden hebt hihi. Ik ga zometeen snel op de volg button drukken want ik zie al mooie dingen voorbij komen en dan zo’n prachtige pop-up kaart,knap hoor als je nog niet zo lang bezig bent. Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha ja dat ben ik hoor Wilma! ;) Wat leuk dat je mij ook gaat volgen, dank je wel voor je lieve berichtje!

      Verwijderen
  21. Prachtig pop-up kaartje Elise....je hebt het kaartenvirus echt te pakken geloof ik!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuke kaart Elise, wat goed van je dat je een pop-up kaart hebt gemaakt! Slim om eerst met ander papier te proberen, doe ik ook hoor. En weet je, als je het vaker doet, zo'n speciaal model kaart, word je er ook handiger in ;-).
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Annerieke! Haha goed te horen dat er meer mensen zijn die het eerst met een gewoon papiertje doen. Ik dacht al als iemand mij dit ziet maken die moet alleen maar lachen!

      Verwijderen
  23. Heel mooi met het huisje en het rode bolletjespapier als basis. Leuk de pop up binnenkant ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige popup kaart. De binnenkant is geweldig leuk gemaakt... ik doe het je niet na... ik heb moeite met dit soort kaarten. Een pluim! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. haha, wat een gezellige kaart werd het ! een mooi tafereeltje
    bedankt voor je deelname deze maand,
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie kaart met prachtig pop-up gedeelte!
    Bedankt voor je deelname aan onze maandchallenge bij 52 WTC.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  27. tof dat je de pop-up-uitdaging aangegaan bent en gelijk goed gelukt!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten