Happy birthday!


Goedemorgen! Ik hoop dat jullie allemaal een fijn weekend gehad hebben. 
Dit kaartje maakte ik afgelopen weekend aan de hand van de kleuren Challenge van The Color Throwdown #620.

De kleuren die ik heb gebruikt zijn; Pool Party, Merry Merlot & Sahara Sand. Als achtergrond heb ik whisper white cardstock gebruikt. Ik heb de blaadjes in verschillende kleuren gestempeld en daarna gestanst. Deze komen uit de Natuurlijk voor altijd bundle. 

Happy birthday gestempeld in de kleur pool party op een klein labeltje met een stiksteekje en deze opgehoogd en op de bladeren toegevoegd. De tekst komt uit een oudere stempelset; Designer Tee. Ik heb twee verschillende maten cirkels gestanst. 1 grote cirkel in Merry Merlot & 2 kleinere cirkel in Whisper white.

Reacties

  1. Prachtig kaartje mooie kleuren Elise. We hadden een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen.
    Ik had alweer een aantal kaartjes gemist bij jou, maar heb alles bekeken nu.
    Wat maak jij toch een ontzettende mooie, vaak/meestal/altijd CAS kaartjes!!
    Zo leuk om te zien dat jij een eigen stijl hebt, terwijl je toch vaak met Annemarie en Merit knutselt.
    Ze zijn stuk voor stuk heel mooi, ik hou van jouw stijl, ondanks dat ik het zelf niet zo in de vingers heb, die CAS kaartjes maken (ik blijf wel oefenen, want vind het erg mooi)
    Fijne nieuwe week.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Daphne, dat je alles bekijkt. Dank je wel! Haha ja we maken allemaal toch hele andere kaartjes. Blijven oefenen en schuiven schuiven dan valt het soms precies op de goede plek haha

      Verwijderen
  3. Ziet er weer heel goed uit. Ja zodra ik een foto zie in de leeslijst herken je jouw meteen vooral hoe jij je foto's maakt, ook erg leuk, en je eigen stijl.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart is dit, Elise!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Elise, door de geweldige kleurrijke blikvanger heeft dit kaartje niet meer nodig. lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Elise.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart! Heel mooi gedaan! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtig kaartje wat zijn de takjes toch mooi leuk zo in de cirkel verwerkt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart, ik hou zo van jou stijl... ik zag het meteen aan je overzicht .
    Heerlijk jou cas-stijl. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog, ik volg jou met heel veel plezier en kijk al uit naar wat nog komt. (ik volg je maar zie mijn foto niet in je overzichtje... het komt misschien nog) Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Ilse, dat je ook bij mij bent komen kijken. Dank je wel!

      Verwijderen
  10. Prachtig kaartje, Elise. En wat hierboven al vaker is gezegd: je hebt echt een eigen stijl.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat maak jij SUper veel leuke kaartjes Elise!! En gaaf om te zien dat je een totaal andere stijl hebt dan schoonmoeder en schoonzus.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief! Haha ja we hebben inderdaad een hele andere soort stijl. Dank je wel Femminde!

      Verwijderen
  12. Prachtig kaartje in deze kleurtjes Elise!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel lief kaartje in deze kleuren.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Alweer zo'n mooie kaart! Prachtige kleuren.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaartje in warme kleuren.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supermooie cas kaart is is het weer Elise.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart maakte je...top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Sooo pretty!! Thanks so much for joining us at the Color Throwdown this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is such a beautiful CAS design and a lovely way to highlight the throwdown colors! Thanks so much for playing along with us at CTD!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten