Happy Birthday!

Goedemorgen! Vandaag weer een verjaardagskaartje op de blog aan de hand van een sketch van Try Stampin on Tuesday #TSOT482 & aan de hand van de kleurenchallenge van TGIF #TGIFC289. De sketch en de kleuren kunnen jullie hieronder zien. 

De basis van de kaart is Whisper White cardstock. Ik heb weer gebruik gemaakt van de Natuurlijk voor altijd bundle. Deze kan je echt overal voor gebruiken vind ik. Ik val in herhaling.. Maar ik heb ook weer een (oud)restje Design papier gebruikt van Stampin' Up!. De tekst 'Happy' komt uit de Well written dies en heb ik uitgedraaid in de kleur; Crushed Curry. De tekst 'Birthday' heb ik gestempeld uit de Make a difference stempelset. Met deze set kan je alles stempelen wat je maar wil, omdat het een compleet alfabet is. In het begin is het wat lastig, maar na een paar keer oefenen gaat het steeds beter! Fijne dag allemaal!




Reacties

  1. En ook dit is weer een erg mooi kaartje, Elise!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi net kaartje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Elise, zo behoort een sketch uitgewerkt te worden. Zulke mooie details te zien.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Mooie kleuren, om vrolijk van te worden.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij vallen ook in herhaling...het is weer een plaatje!!!
    Lek zeg met dat kleine heel oude stukje designpapier er achter..
    die blaadjes set is geweldig...en het stempelen v/d tekst gaat je al heel goed af.
    oefen maar !!
    groetjes Anemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer zo'n leuke kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke kaart met deze sketch.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke sketch-uitwerking!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij blijft maar mooie kaarten laten zien! Deze is ook weer zo mooi.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje en je kaartje hiervoor is ook erg mooi!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje met de leuke kleurtjes als je dit kaartje krijgt word je heel vrolijk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Elise, this is so fresh and pretty - what great colors together! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lief kaartje met deze sketch en mooie kleuren die je hebt gebruikt.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel gaaf, ik herkende de sketch meteen omdat ik hem ook op mijn lijstje heb staan!
    Mooi ook deze kleuren bij elkaar..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel mooi kaartje, mooie kleurencombi.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige, elegante kaart. Ook je vorige kaart is mooi, wat een leuke tekst. Ik ben je ook gaan volgen zodat ik kan genieten van je prachtige kaartjes.
    lieve groetjes Angelique (annigide)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk fijn kaartje Elise!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. A beautiful card, Elise! Happy colors and a great birthday card! Thank you for sharing your creativity with us at Try Stampin' on Tuesday!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die bundel is natuurlijk ook voor altijd ;-) Zo leuk! Mooi kaartje Elise!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hé, ik had deze kaart helemaal gemist! Goed dat ik nog eventjes keek :) Het is weer een beauty. De stempels zijn inderdaad prachtig en goed te gebruiken voor allerlei gelegenheden. Dank je wel voor het meedoen met TSOT! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten