Gefeliciteerd Colien!


Goedemorgen! Vandaag een kaartje voor de gister jarige Colien op mijn blog. Als het goed is heeft zij ook deze verjaardagspost ontvangen. Hopelijk heb je een fijne dag gehad gisteren!  

Het kaartje gemaakt met de Natuurlijk voor altijd bundle. De kleuren die ik heb gebruikt: Old Olive, Soft Sea Foam, Daffodil Delight, Real Red.

Ik heb nog een stukje wit cardstock met de embossing folder van forever fern bewerkt. 

‘Gefeliciteerd’ heb ik gestempeld uit het alfabet van Make a difference.

Ik heb het idee dat blogger weer enigszins meewerkt, yes!! Misschien niet te hard juichen ;). 

Fijne dag allemaal! 



Reacties

  1. Heel mooi kaartje voor Colien. Nee roep niet te hard..want gaat op en af met blogger.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Elise, die stempelset is aan jou wel besteed.
    Gisteren heb ik ook op je kaart gereageerd, maar 's avonds zei Merit, heb je niets bij elise getypt...ik zeg jawel kaart met al die leuke strookjes en sneeuwpopje...
    nergens meer...kijk nu net zelf en inderdaad..niks geen bericht meer...blogger doet nog rare dingen....zal nog eens bij meer mensen kijken heb er gisteren 60 gehad zal toch wel wat aangekomen zijn.
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. pfff de reactie staat er gelukkig nog...

      Verwijderen
    2. Jaa deze heb ik al veel gebruikt! Ik dacht ook inderdaad dat je op het andere kaartje gereageerd had, ik dacht dat ik hem had gezien.. maar blogger werkt nog niet helemaal naar behoren .. Hopen maar inderdaad dat die andere wel goed aangekomen zijn.
      Dank jullie wel!

      Verwijderen
  3. die is leuk geworden ! mooi, zo'n stempelkaart. vind ik altijd moeilijk (enkel stempelen), tof
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Elise, bij mij doet blogger nog vervelend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita! Pff vervelend is dat.. hopelijk werkt het bij jou ook snel weer naar behoren.

      Verwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de mooie bloempjes en takjes mooi die geëmboste rand eronder
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan met de bloempjes en het geëmboste onderstuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig kaartje.
    Een mooie bloemencombinatie en een mooie geëmboste rand.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje voor Colien Elise.
    Ja blogger doet rare dingen tegenwoordig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diny! Ja ik lees inderdaad dat meer mensen er last van hebben..

      Verwijderen
  9. Mooie kaart heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart voor Colien!
    Meteen even gecontroleerd maar mijn reactie van gisteren is er nog.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie verjaardagskaart. Leuk om deze set ook in andere kleuren te zien ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart voor Colien. Jammer dat een verandering van een programma niet altijd een verbetering is. Merk ook rare dingen bij Blogger helaas. Wat een supervrolijke kerstkaart met de sneeuwpop.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Angelique! oh echt bij jou ook al.. er zijn er veel die er last van hebben lees ik.. hopen dat alles snel weer normaal werkt!

      Verwijderen
  13. Mooie kleuren en ook de embossing rand is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten