Fijne feestdagen



Goedemorgen allemaal!
Vandaag een kerstkaartje op mijn blog. Voor dit kaartje heb ik onderstaande sketch gebruikt van TGIF #TGIFC290.

Met het design papier Trimming the town aan de slag gegaan. Heerlijk dat dit papier niet veel nodig heeft vind ik, het is van zichzelf al een plaatje. Het huisje en de boompjes heb ik uitgeknipt uit het papier en ook de tekst eronder heb ik uitgeknipt. Op het huisje heb ik nog een kerstkrans toegevoegd. Ik heb een klein randje sneeuw gestanst en een ovaal uit de basis van de kaart gesneden. Op deze manier kijk je door de kaart heen. Om het nog wat extra diepte te geven heb ik nog een extra ovaal toegevoegd. 

Het kaartje was vooral knip en plakwerk maar erg leuk om te maken!

Ik lees jullie reacties met veel plezier & ook jullie kaartjes bekijk ik heerlijk! Maar reageren werkt nog steeds niet.. 





Reacties

  1. Leuk Elise, vind het van dat gave papier, en laat ik er nog NIET 1 kaartje mee hebben gemaakt, daar moet maar eens verandering in komen..
    Leuk dit doorkijkje...
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart en een leuke take op de schets om het ovaal uit te stansen!
    Fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De hele set ligt hier ook klaar op m'n werkplek. Vind 'm zo leuk. Ook jouw kaartje is erg mooi geworden, Elise!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje echt een plaatje heet zeker niet meer nodig
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi doorkijkkaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En weer een leuke kerstkaart:). Papier is ook zo leuk. Fijne dag, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Elise,
    Je kaart is weer superleuk. Het doorkijkje is een leuke verwerking van de sketch. Mooie kleurtjes ook. Ik kan nu eindelijk normaal reageren. Heb van alles gedaan, cookies verwijderd, browsegeschiedenis, andere browser en nu eindelijk via Safari lukt het. Maar het kan zijn dat het vandaag weer voorbij is via Google, heb het nog niet geprobeerd, ik profiteer er maar even van, al is het mijn werk iPad.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne! Oh echt.. ik lees bij meer mensen dat ze problemen hebben met blogger, hopen dat alles snel weer normaal werkt!

      Verwijderen
  8. Het is weer een beauty van een kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous!!! Love the clean lines and beautiful craftmanship! Thanks for joining TGIF Challenges this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is zo leuk bedacht.
    Wat een verrassende verwerking van de sketch.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten