De mooiste tijd van het jaar


Goedemorgen! Zoals ik begin van de week al zei, ik heb van het weekend gewerkt met moeilijke sketches.. Zo ook deze was voor mij geen makkelijke. De challenge voor Try stampin on tuesday. Er was een challenge om de onderstaande sketch na te maken en als optioneel thema mocht je nog de kleuren Navy, Pink & Teal gebruiken. Zoals jullie zien ben ik met de kleurencombi begonnen, maar ik kon de kleur Pink nergens kwijt.. Het design papier van Trimming the town erbij gepakt en aan de slag gegaan. Het werd weer een kerstkaartje, ik moet er nog wel een paar dus vandaar dat jullie veel kerstkaartjes voorbij zien komen! Ik heb een klein sterretje uitgestanst uit de 'Winterwensen' bundle in het cardstock Shimmery white. Daarnaast heb ik onderin nog een klein zilverdraadje gebruikt.


Reacties

  1. Prachtig, ik heb de kaart vergroot mooie keuze in papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een erg leuk kaartje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Elise, heel mooi het papier ook! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. alweer zo'n heel leuk kaartje...leuk die kleuren kunnen ook goed voor de uitdaging.
    met dit papier gaan we ook snel aan de slag!!
    wij hadden nog maar 3 kerstkaartjes teveel..nou en ik denk dat die ook nog wel weggaan...je stuurt nu meer kaartjes dan andere jaren denk ik.
    dus nog even aan de kerstbak!!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel dames! Jaaa het is erg leuk papier. Ja die laatste kaartjes gaan vast ook nog op de post en anders heb je alvast weer een beginnetje voor volgend jaar ;).. Het extra thema is niet helemaal gelukt hoor.. het roze kon ik echt nergens kwijt.

      Verwijderen
  5. Ondanks de moeilijke sketch toch een erg leuke kaart geworden, Elise!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ondanks dat je het niet gemakkelijk vond is het je goed gelukt er een mooie kaart van te maken Elise.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje volgens de schets.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart is dit Elise.groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een heel leuke kaart gemaakt met de sketch!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje wat een mooi dp papier heb je gebruikt heel goed gelukt met de sketch
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk gedaan! Ik heb ook gesmokkeld met een kleur hoor, ik had het ook niet echt bij elkaar. Dank je wel voor je bijdrage weer aan TSOT, groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marjolein! Ja soms is het dan zo moeilijk om die kleuren bij elkaar te krijgen.. Ik had van alles geprobeerd om het nog toe te voegen, maar het werd er niet beter op!

      Verwijderen
  12. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Elise! En het is je gelukt om de kleuren te gebruiken. Ik heb deze sketch ook gebruikt, maar de kleuren glad vergeten! Heel mooi combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne! Haha snap ik, dat had ik ook eerst hoor. Ik was lekker bezig met het papier en ineens dacht ik; er was nog een optioneel thema..

      Verwijderen
  14. Elise, love the way you used the pattern papers to create your card! Great interpretation of our Try Stampin' on Tuesday sketch. and use of our optional colors. I especially like the pattern paper of the people in the winter scene you have created. Thank you for joining us at TSOT!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaarten laat je deze week zijn. Lekker CAS maar helemaal in balans.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit kerstkaartje is toch goed gelukt, ondanks dat je er moeite mee had.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, wonderful! What a great way to show off some of the gorgeous papers in this fun suite - brilliant take on our sketch! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten