CongratYOUlations

Van harte gefeliciteerd Daniëlle! Dit kaartje heb ik gemaakt voor Daniëlle aan de hand van de onderstaande sketch. Ik heb de sketch gebruikt van de challenge SketchnScrap #181. De kleuren heb ik samengesteld naar aanleiding van de kleuren op de blog van Daniëlle. Ik hoop dat je veel verjaardagspost ontvangt vandaag & dat je een fijne verjaardag hebt! 

De blaadjes die jullie zien heb ik uit de Natuurlijk voor altijd bundle. Deze heb ik gestempeld in de kleur Crumb Cake & daarna uitgestanst. Ook bij deze kaart zien jullie mijn favoriete bloemetje weer deze keer in de kleur; Blushing Bride. 'CongratYOUlations' komt ook uit deze stempelset. Het design papier dat ik gebruik hebt zijn ook nog restjes van ouder papier. Als cardstock Whisper White & Mint Macaron gebruikt.

Gisteren zette ik natuurlijk heerlijk op mijn blog dat ik weekend zou hebben, maar niets is minder waar.. we gaan ook vandaag nog een dagje werken! Normaal werk ik de ene vrijdag wel en de andere week op vrijdag niet. Maar nu wordt het dus 3 weken achter elkaar hele weken werken. Het is best hectisch allemaal, dus dan doen we wat we kunnen. Schouders eronder een gaan! Kaartjes maken wordt dan waarschijnlijk pas zaterdag weer, kan ik nog wat ideeën bedenken. Hele fijne dag allemaal!

Reacties

  1. leuke combinatie van papier en kleurtjes. "Jouw" bloem is echt wel een tof fijn elementje doorheen heel wat van je kaartjes. Leuke tekststempel!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie zachte kleuren heb je gebruikt en de bloem maakt het echt af!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kaartje Elise...wat jammer dat er geen vrije dag inzit....
    Succes vandaag.
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk kaartje Elise fijne werkdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje in mooie zachte kleuren! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, haha bedenk jij ook onder het werken je kaartjes..hoezo verslaafd
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt nzv de sketch.
    En werk ze dan maar!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je er een leuke kaart van gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke CAS kaart in de mooie pasteltinten. Werk ze!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Really pretty card! Love the pastels! Thanks so much for joining us at Sketch N Scrap! ~Deanna :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supergaaf kaartje...top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. weer een super gaaf kaartje met de leuke kleurtjes dat takje blijft zo leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi strak kaartje, ik houd daar wel van! Geniet van je knutseldagje morgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je alles weer mooi op je kaartje gecombineerd.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi kaartje voor Danielle. Ik heb nog wat restjes van dat papier geloof ik. Heel leuk is dat. Sterkte met je werk..en geniet van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne! Ja leuk papier is het hoor, kan je nog lekker mee aan de slag. Dank je wel!

      Verwijderen
  16. What a beautiful card! I love the soft color palette! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha, hier is mijn leuke kaart!! Ik vind hem erg mooi Elise, dank je wel :-) Wat jammer dat je nog een extra dagje aan het werk bent geweest, maar fijn voor je werkgever dat je zo flexibel bent! Geniet nog van je weekend en nogmaals bedankt voor de leuke verjaardagspost!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Danielle! Goed te horen dat de verjaardagspost is aangekomen & dat je het een leuke kaart vind, dank je wel!

      Verwijderen
  18. This card is so pretty! I love the colors you have used. Thanks so much for sharing with us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten