Bloghop - kerst maar dan.... subtles kleuren


Goedemorgen allemaal! Vandaag een kaartje op mijn blog voor het Happy stars team voor de bloghop. De bloghop van deze keer; kerst maar dan met de subtles kleuren. Een uitdaging! Want het zijn voor mij niet de standaard kerstkleuren. Maar juist ook weer leuk om een nieuwe uitdaging aan de gaan, dus ben ik vol enthousiasme aan de slag gegaan. 

De basis van het kaartje is cardstock Whisper white. Ik heb een stukje cardstock Calypso coral met de embossing folder Forever fern bewerkt. Daarna twee vierkantjes uitgesneden, de ene iets groter dan de ander. Het grootste vierkant in Mint Macaron & het kleine vierkant in Whisper White. De lampjes gestempeld in de kleuren; Calypso Coral, Mint Maracon & So Saffron en daarna uitgestanst. De lampjes heb ik opgehangen aan een zilverdraadje, dat was natuurlijk weer even een gepriel maar het is gelukt. 

Nemen jullie ook een kijkje bij de andere dames? : 

Hele fijne zaterdag!

Reacties

  1. wat een mooi kaartje ik vind de kleuren supermooi
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi , prachtige kleuren. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje, maar het zal wel door het licht op de foto komen want ik vind het wel op de traditionele kleuren lijken. Maar ik als ik lees wat voor kleuren dat je gebruikt hebt weet ik dat het niet zo is.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Hermien! Ja dat komt misschien wel door de foto.. zo lastig om in deze tijd van het jaar goede foto's te maken

      Verwijderen
  4. Heel mooi ook in de niet traditionele Kerstkleuren. Echt knap.
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit zijn niet echt kerstkleuren inderdaad, maar des te leuker dat je er toch een kerstkaart mee gemaakt hebt. Mooie kaart Elise!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart!
    En leuk toch zo'n uitdaging??!!
    Ontzettend leuk dat je ook meedoet met deze hop ;)

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Durvina! Ja zeker elke keer weer leuk een nieuwe uitdaging

      Verwijderen
  7. Mooi kaartje Elise, dit soort lampjes heb ik ook nog.. ja een ijzerdraadje is best moeilijk verwerken op een kaart.

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Elly! Heerlijk die lampjes, soms wel ff puzzelen inderdaad met dat draadje, maar blijven oefenen doet wonderen heb ik gemerkt

      Verwijderen
  8. Hij is goed gelukt hoor:) Een modern kerstkaartje met sfeer door de lampjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kerstkaart. Ik hou ervan. Uitdaging is zeker geslaagd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje, mooi subtiel.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten