Be merry!


Goedemorgen bloggers! Vandaag een kerstkaartje op mijn blog. Het kaartje maakte ik aan de hand van de onderstaande sketch van Try stampin on tuesday. Ik heb zowel de sketch gebruikt als de inspiratie 'merry'. 

De basis van de kaart is Whisper white cardstock. Ik heb het design papier Trimming the town gebruikt. En de kleur Old Olive. Het schattig sneeuwpopje weer gebruikt uit de Snowman season bundle, deze heb ik gestempeld in het zwart. Ik heb een ovaal uitgestanst in Old olive en op het cardstock toegevoegd. Onderin nog touw toegevoegd en daar een strik van gemaakt. Ik heb be merry uit het DP gesneden van Trimming the town. 

Hele fijne dag vandaag!


Reacties

  1. Mooi en door het jute touw ook weer stoer.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart heb je met de sketch gemaakt, Elise!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een mooike laat je zien vandaag.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat weer een mooie kaart! Leuk met het touwtje met de strik.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje leuke kleurtjes heb je gebruikt wat een gave stempel van de vrolijke sneeuwpop kijkt zo trots dat is vast omdat ie mag poseren op je kaart
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ellen! Ja leuk is die sneeuwpop he.. het is een favorietje hier

      Verwijderen
  6. Wat een leukerd en een goed idee om het touwtje te gebruiken als schuin lijntje!
    Fijne zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Colinda! Ja ik had het touw vast en dacht hey dat kan ik wel op deze manier gebruiken!

      Verwijderen
  7. Mooie kaart en leuk dat touwtje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel mooi kaartje met die leuke sneeuwpop
      Groetjes Karien

      Verwijderen
    2. Such a cute card, Elise! Very simple, but also very eye-catching! Thank you for joining us once again at Try Stampin' on Tuesday!!! -Donna

      Verwijderen
    3. A cute CAS card - I like that shade of green - thanks for sharing with us at TSOT

      Verwijderen
  8. Congratulations, Elise! Your beautiful card was one of our "Top 3" at Try Stampin' on Tuesday!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten