2 challenges!



Goedemorgen! Hopelijk hebben jullie een fijn weekend gehad? Hier een heerlijk weekend gehad, een kerstboom uitgezocht & kaartjes gemaakt. Vandaag twee kaartjes op mijn blog, omdat beide challenges aflopen vandaag & ik wilde ze beide graag aan jullie laten zien. 

Hierboven zien jullie een kaartje dat ik gemaakt heb voor The color throwdown challenge #621. De kleuren deze keer; aqua, rood, groen en zilver. Ik heb de volgende Stampin' Up! kleuren gebruikt: Pool party, Real red, Pear Pizzazz en het zilver heb ik toegevoegd met een klein zilver draadje. Ik heb de bomen uit de In the Pines set gestempeld de grote variant. Daarna heb ik kleinere kerstbomen uitgedraaid uit Whisper White en deze toegevoegd op de gekleurde bomen. Ik heb een heel fijn zilverdraadje toegevoegd en een paar draadjes naast elkaar toegevoegd zodat het lijntje wat 'dikker' wordt. Als laatste heb ik 'Season's Greetings' gestempeld in Pool party. 

Het andere kaartje wat ik nog aan jullie wil laten zien heb ik gemaakt aan de hand van de sketch van Sketch 'n Scrap #182. Dit kaartje heb ik gemaakt met het papier van Trimming the town. Ik heb een rechthoek Whisper White cardstock toegevoegd & daar heb ik 'merry christmas' opgestempeld in de kleur Old olive. De kerstboom uit de 'In the pines' bundle gestempeld  in de kleur Old olive en opgehoogd. 


Ik kreeg ook mijn verrassingspakket binnen dat ik had gewonnen bij mijn hobbyhonk challenges. & wat een leuk pakket is het zeg! Heel erg bedankt Angela. Ik heb er van het weekend een kaartje mee gemaakt, deze zien jullie later deze week op mijn blog.


Afgelopen vrijdag schreef ik in mijn blog dat we een kerstboom uit gingen zoeken & dat is gelukt! Het waren allemaal prachtige bomen en groot ook. We moesten goed zoeken voor eentje die op het plekje in huis kon staan waar we hem graag wilde neerzetten. Maar we hebben weer een pareltje gevonden hoor! & zoals jullie kunnen zien staat deze ook al heerlijk in huis met de lichtjes aan. 



Reacties

  1. Prachtig kaartje Elise en wat een mooi boom.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes heb je gemaakt en wat een leuke spulletjes heb je mogen ontvangen.
    Heel gezellig een boom in huis.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige sfeervolle kaarten maakte je Elise!
    En een heel leuk pakket mocht je ontvangen,ben heel benieuwd wat je ervan gemaakt hebt...en oooo wat een mooie kerstboom,ziet er gezellig uit.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezelligheid vandaag op jouw blog. 2 mooie kaarten, een super prijs en een hele mooie kerstboom! Fijne werkweek!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee mooie kaarten, Elise.
    En ook een mooie kerstboom. Veel plezier met je gewonnen prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaartjes, leuk de eerste kaart waarop je eerst de bomen hebt gestempeld en daarna een gestanste erop. en de 2e met heel mooi dp papier
    wat een leuk pakket heb je gewonnen, de prijzen bij Angela zijn altijd leuk heb ook eens gewonnen en van het dp papier heb ik nog steeds restjes over
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt echt een kerstbomenweekend achter de rug zo te zien! Prachtige kaartjes en een hele mooie boom voor in de kamer. De mijne staat ook al hoor, zo gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Both of these cards are so pretty! I love how you created your trees! Thanks so much for sharing with us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaartjes, de eerste een mooie combinatie van stempel en mal en op je tweede staat ook een mooie kerstboom!
    Wat een gaaf pakket gewonnen bij Angela, altijd spannend zo'n verrassing :)
    Fijne maandag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt.
    Leuk zoals je de gestanste boompjes op de stempels hebt geplaatst.
    Mooie boom heb je gekocht, ziet er meteen gezellig uit.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je hebt weer prachtige kaarten gemaakt. En wat een leuk heb je gewonnen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee mooie kaartjes heb je gemaakt en wat een mooie prijs heb je gewonnen
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt twee hele leuke kaartjes gemaakt Elise.
    En wat een GAVE prijs heb je bij Angela gewonnen....ben benieuwd wat je ermee gemaakt hebt!
    Wat gezellig....de kerstboom ziet er leuk uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart, heel leuk effect met de witte kerstboompjes erop.
    Heerlijk al die kerstbomen.
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gezellig, jullie boom staat al! En ook op je kaartjes prachtige bomen, jij bent echt helemaal in de stemming :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What beautiful cards! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten