Wie had dat gedacht...

 


Ja daar is die dan mijn eerste echte blog. Ik sta er zelf nog een beetje van te kijken eerlijk gezegd. Nu Arnoud & ik sinds een jaar ongeveer op ons zelf wonen, merkte ik dat ik s'avonds toch ook graag iets wilde doen, behalve bijvoorbeeld tv kijken of een boek lezen. Arnoud is een hele week van huis en dan is het juist fijn om lekker aan de knutsel te kunnen. Als ik bij Arnoud thuis kwam zaten Annemarie & Merit altijd aan de tafel heerlijk te knutselen. Geen idee of dit iets voor mij zou zijn, maar na een paar keer een workshop van de dames gehad te hebben was ik verkocht. Annemarie had een starterspakket gemaakt met allemaal spullen die ik van ze kon gebruiken, zodat ik zelf ook echt kon gaan starten. Nu een paar maanden verder, ben ik zelf druk bezig om allemaal leuke spulletjes te verzamelen, maar wat is er veel leuks zeg.. Nu ook het bloggen maar eens uitproberen, omdat ik ook zo veel leuke creaties tegenkom van iedereen.

Reacties

  1. Wat ontzettend leuk dat je nu ook een blog hebt, welkom in blogland! :)

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Elise, ik ben hier terecht gekomen voor bovenstaande dames, ik ga je volger worden en benieuwd wat je ons allemaal laat zien.
    Welkom in blogland, en met de virus freubelen hihihi
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Elly,
      Wat leuk zeg dat je via de dames bij mij terecht gekomen bent. & dank je wel dat je me bent gaan volgen. Fijne zondag!

      Verwijderen
  3. Welkom in blogland en heel veel plezier!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom in blogland, ik had al zoveel gelezen over je bij Merit en Annemarie en ben gelijk volger geworden en ben benieuwd wat je allemaal gaat maken en laten zien, het kaartjes maken is erg verslavend
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ellen! Wat leuk dat je al meer over mij gelezen hebt en dat je me bent gaan volgen. Ja het klopt hoor kaartjes maken is erg verslavend..

      Verwijderen
  5. Wat leuk Elise, dat Merit en Annemarie je hebben “besmet” met het kaartenmaak virus. Ik ga je volgen :-) Veel blogplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Danielle ze hebben me echt besmet.. maar wat is het leuk! Dank je wel voor je berichtje en het volgen.

      Verwijderen
  6. Welkom in Bloggersland😁.
    Kaartjes maken én bloggen is zo'n heerlijk ontspannen tijdverdrijf, ik weet zeker dat jij je gauw thuis zal voelen hier.
    Ik ga je volgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne! En wat leuk dat je me bent gaan volgen. Ja heerlijk ontspannend, maar ook verslavend.. Fijne zondag!

      Verwijderen
  7. Wat gezellig, Elise! Haha...heb het gevoel dat ik je al ken, want op de blog van Annemarie en Merit kom je regelmatig ter sprake. Super leuk dat je ook aan het knutselen bent geslagen én dat we je kunnen volgen in Blogland. Je hebt er weer een volger bij, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Elise en zo gebeurd het dat je aan de freubelen gaat. Welkom in blogland ik ga je volgen! Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja precies Anita, zo ben je verslaafd.. Dank je wel! Fijne zondag!

      Verwijderen
  9. wat leuk dat je ook met een blog gestart bent Elise! leuk met Annemarie en Merit om tips te krijgen, samen te knutselen, ....
    Veel knutsel- en blogplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ja is erg gezellig om ook met z'n allen te knutselen!

      Verwijderen

Een reactie posten