Warm welkom!

 

Wat is dit een warm welkom zeg door jullie, dank jullie wel! Super om de zondagochtend zo te beginnen. Heel erg leuk dat jullie mij ook zijn gaan volgen. Ik kom straks ook gezellig bij jullie langs! Dank Annemarie & Merit voor jullie berichtje. 

Dit kaartje heb ik gemaakt voor iemand die haar eerste Stampin' Up! bestelling heeft geplaatst bij mij. Ja jullie lezen het goed.. ondanks dat ik net begonnen ben met kaartjes maken & met bloggen, ben ik ook ingestapt als demonstratrice bij Stampin' Up! benieuwd wat dit avontuur mij allemaal gaat brengen. Als jullie vragen hebben over Stampin' Up! laat het me dan gerust weten. Het kaartje is gemaakt met de kleuren Canjun Craze, Pumpkin Pie, Whisper White & een klein beetje Pear Pizzazz. Voor deze kaart heb ik de Well written dies gebruikt & de embossing folder Tasteful Textile

 Ik wens jullie allemaal een fijne zondag!

Reacties

  1. Hoi Elise, leuk dat je een blog bent gestart en je laat ons al 2 mooie kaartjes zien, top! Ik kom hier via Annemarie en Merit, maar dat had je vast al wel gedacht ;) Ik ga je volgen en ben benieuwd wat voor leuks je nog gaat maken. Het herfstweer nodigt wel uit tot knutselen....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Colien, wat leuk je berichtje dank je wel! Ja met dit weer is het heerlijk om te gaan knutselen.. Fijne zondag!

      Verwijderen
  2. Deze staat mooi bij mij!!!
    Schitterende kaart, in heerlijk herfstkleuren.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Elise, ik heb al meer van je gehoord via Merit en Annemarie en leuk dat je nu ook je eigen blog hebt. Het ziet er mooi uit en ook je kaarten zijn erg leuk. En wat een uitdaging om gelijk demonstratrice te worden. Heel veel succes!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nicolette, dank je wel! Wat leuk dat je via de dames bij mij terecht gekomen bent. Ja ben heel benieuwd naar het avontuur.

      Verwijderen
  4. Hoi Elise, wat leuk dat je nu ook bent gaan bloggen, ik kende je al een beetje door de verhalen van Annemarie en Merit ;-). Leuke kaarten heb je al laten zien. En je gaat meteen een avontuur aan met Stampin'Up!, veel succes hoor!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Annerieke, wat leuk! Dank je wel voor je berichtje. Ja ik ben benieuwd naar het verdere avontuur.

      Verwijderen
  5. Ha Elise, nu valt het "kwartje" ;-) Wat leuk dat je aan het kaartjes maken bent geslagen! Dat wordt een dolle boel daar met zijn drietjes aan tafel, haha. En dan ook nog SU demo, superleuk! Join the club :-)
    Beide kaartjes zijn trouwens prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha wat leuk Wilma! Ja ik ben verslaafd.. Ja precies, heel de tafel vol met allemaal leuke spulletjes (de tafel is bijna te klein als we met z'n 3en knutselen ;)..) Dank je wel!

      Verwijderen
  6. Via Annemarie en Merit kom ik op jou blog. Super hoor om een blog te beginnen. En je maakt te leuke kaartjes om ze niet te laten zien. Daarom ook gelijk volger geworden.
    Veel succes. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nelleke, wat leuk! Dank je wel, leuk dat je me bent gaan volgen.

      Verwijderen
  7. wat een mooi kaartje leuk hoor al die nieuwe avonturen te beginnen ben benieuwd naar je volgende kaartjes, leuk dat je ook volger bij bent geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Ellen, dank je wel! Ja jij maakt ook leuke kaartjes leuk om mensen te gaan volgen ook en om hen creaties te zien.

      Verwijderen
  8. Een mooie bedank kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ha, snap nu waarom je zo mooi alles van SU vermeldt, je bent demo geworden! Leuk!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten