Warme Wintergroeten, Kerst-mix #35


Vandaag een winterskaartje, het duurt nog eventjes voordat het winter wordt, maar toch wel mijn favoriete seizoen om kaartjes te maken. Een kaartje voor de Kerst-Mix Challange. Het thema is 'Winter'. Doen jullie ook gezellig mee?

Op dit sneeuwpopje was ik op slag verliefd met z'n marshmallow pootjes en eindelijk heb ik hem in mijn bezit! Het nieuwe kerstpapier gebruikt van Stampin' up!. Daarnaast heb ik de achtergrond gestempeld met de kerststerretjes uit de Winterwensen bundle, daar heb ik ook de tekst van gebruikt. Ook heb ik de embossingfolder 'tasteful textile' weer gebruikt. De sterren die ik heb uitgestanst komen ook uit deze set. De kleuren die ik heb gebruikt zijn Pear Pizzazz, Mossy Meadow en Whisper White.

Reacties

  1. Wat schattig je sneeuwpop mooi geheel met het prachtige papier.
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita. Ja prachtig is het papier he! Jij ook een fijne avond!

      Verwijderen
  2. Wat een mooie kaart is dit geworden, Elise!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is heel mooi en wat een enige stempel is dat! Wat is het papier van SU mooi he??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt GerJanne, ja het papier is fantastisch! Je kan heel veel kanten op met dit papier vind ik zelf. Schatje he die sneeuwpop echt verliefd op..

      Verwijderen
  4. Je kaartje is erg mooi, leuk gedaan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje mooie combinatie van het dp papier en de leuk gestempelde achtergrond en de stempel is zo schattig
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ellen! Ja schattig he die sneeuwpop, ik ben verliefd op'm.

      Verwijderen
  6. SU heeft heel mooi papier, het past altijd zo mooi bij elkaar.
    Wat een leukerd, die sneeuwpop. 😍

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt Daphne! Heerlijk is dat als alles zo goed bij elkaar past.

      Verwijderen
  7. Mooie winterse kaart is dit geworden Elise.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie winterse kaart Elise! De sneeuwman is een leukers zeg.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je eerste winterse kaart! Je gaat als een speer! Fijne zondag 🍂

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa de eerste!! Dank je wel Sarah. Jij ook een fijne zondag!

      Verwijderen
  10. ach daar is hij...ja echt een lieverd, en leuk gedaan met het "zelfgemaakte" achtergrond papier
    Lieve groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een super leuk kaartje Elise....je bent al goed op dreef zeg!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diny! Ja vind het super leuk om te doen en dan zeker met van die regenachtige dagen..

      Verwijderen
  12. Wat maak je leuke kaarten Elise. . Ik zag dat je mij ook bent gaan volgen., ga jou ook volgen Leuk om elkaar te inspireren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Trijntje! Ja ik ben je ook gaan volgen, ik vind dat je erg leuke kaartjes maakt. Zie nu dat je nog een blog hebt ook daar ben ik je gaan volgen.

      Verwijderen
  13. Wat een leuke kaartjes maak je! Ik heb je gevonden via Annemarie en Merit. Leuk dat je via hun aan het knutselen bent gegaan. Welkom hier in blogland!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief, dank je wel Caroline! Ja via de dames ook aan het kaarten maken geslagen en zelfs aan het bloggen. Vind het tot nu toe echt super leuk.

      Verwijderen
  14. Prachtig kerstkaartje is dit Elise...prachtig papier ervoor gebruikt...Ik ben je nu ook gaan volgen...en ga proberen met regelmaat naar je mooie kaartjes te komen kijken..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina! Wat leuk ook dat je me bent gaan volgen. Ik kom ook graag bij jou langs!

      Verwijderen
  15. Wat een leukerd! Een gave winterse kerstkaart!
    Gezellig dat je meedoet met Kerst-Mix :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma! Erg leuke challenge om aan mee te doen. Ik wacht met smart op de volgende!

      Verwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ook een prachtige kerstkaart Elise! Leuk hoe je alles combineert!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart, en super leuk dat je meedeed bij Kerst Mix Challenge #35

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten