Schitterende feestdagen


Goedemorgen! Vandaag een kaartje op het blog voor de CAS on friday challenge #191 - Plaid. Het thema voor deze week is het thema 'Plaid'. Eerlijk gezegd moest ik even zoeken met dit kaartje, hoe verwerk je 'plaid' in je kaartje.. Ik zoeken naar papier en ja hoor daar komt een stukje te voorschijn wat ik wel vond passen bij 'plaid' of het voor de challenge voldoende is? Geen idee, maar het is altijd het proberen waard!
Daarnaast wil ik dit kaartje ook graag mee laten doen aan het blog '52 weeks to christmas'De kleuren die ik heb gebruikt zijn Mossy Meadow en Soft Sea Foam. Het kerstboompje komt uit de 'In the Pines bundle'. Het boompje heb ik eerst gestempeld in de kleur Mossy Meadow & daarna met Soft Sea Foam eroverheen. Op de achtergrond heb ik nog wat 'sneeuw' gestempeld uit de Gorgeous Grunge set. De tekst die ik heb gestempeld komt uit de 'Winterwensen bundle'. Doen jullie ook gezellig mee met deze challenge?! Fijne dag vandaag!

Reacties

  1. Wat een leuk idee, schattig boompje.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Elise.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooie kerstkaart Elise! toffe elegante tekststempel en leuk idee om die grungestempel te gebruiken als sneeuw!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nancy! Ja die grungestempel kan overal wel bij he?!

      Verwijderen
  4. wat een mooi CAS kaartje leuk dat strookje ruitjes papier met daarop dat schattige boompje, meer heb je niet nodig voor een sjieke kaart.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig strak kerstkaartje Elise.. leuk gevonden dat geruite kerstboompjes...zo zie je maar hoe mooi simpel kan zijn..
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina! Ja soms dan heb je dat het zo lukt en dan is het toch zo eenvoudig.

      Verwijderen
  6. Hele mooie CASkaart Elise! Ik hou daar erg van en zo’n ruitje vind ik ook altijd leuk. Ik weet alleen nooit precies welk ruitje wat is (er is een onderscheid dacht ik, tussen gingham en plaid en misschien nog wel meer...) ik vind je kaart in elk geval erg geslaagd.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Jantine! Oh echt, ik heb echt geen idee.. als het niet goed is hoor ik het van zelf, maar heb er in ieder geval weer een kerstkaartje bij!

      Verwijderen
  7. Een leuke CAS kaart Elise, heel tof met de plaid strook!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is plaid en het is CAS, kan niet door gaan.
    Schitterende feestdagen staat er op je Schitterende kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne! We wachten het af of het goed is voor de challenge!

      Verwijderen
  9. Schattig kerstkaartje met dit leuke kerstboompje!! Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to christmas!

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Annemarie & Merit! Ja is toch leuk iedere week een kerstkaartje!

      Verwijderen
  10. Mooi! Ruiten en stippen, succes verzekerd vind ik altijd!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel gaaf CAS kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig CAS kaartje, ik ben zelf erg slecht in CAS kaartjes! Ik plak er al snel te veel op.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Trudy! Oh echt, vind je de kaartjes dan snel te saai misschien?

      Verwijderen
  13. Mooie CAS kaart!
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel mooi CAS-kerstkaartje! Ik houd er wel van 😊 dankjewel voor je reactie op mijn huizen-kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supermooi CAS kaartje, Elise. Het is net of er een band om de kaart geschoven is. Mooi gedaan.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Margreet! Zo had ik het nog niet eens gezien, maar nu je het zegt lijkt het inderdaad wel alsof ik dat gedaan heb, goede tip voor de volgende kaart!

      Verwijderen
  16. Mooie CAS kaart Elise, leuk met de ruit. Het boompje is ook mooi sierlijk.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat lijkt me inderdaad een moeilijke uitdaging van alleen plaid! Maar het lijkt inderdaad een stukje plaid met die ruitjes! Mooie kleuren groen en de boom staat er mooi bij! Fijn dat je meedoet met 52 WTC. Groetjes marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marijke! Ja ik vond het ook een lastige opdracht, maar ga geen challenges meer uit de weg, zo kom je toch op een ander soort kaartje dan je in eerste instantie misschien zelf zou maken.

      Verwijderen
  18. In ieder geval een heel mooie CAS kaart, super gedaan ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een mooie CAS-kerstkaart Elise. Leuk die spetters op de achtergrond erbij.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Miranda! Ja erg leuk om iedere week mee te doen met een kerstkaartje.

      Verwijderen
  20. Wat een prachtig kaartje Elise....meer hoeft niet....ik hou ervan....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart heb je gemaakt Elise. Dat stukje plaidpapier past erg mooi bij de kerstboom. Echt een kerstsfeertje.
    Leuk dat je volger bent geworden bij mijn blog, ik ben ook meteen jouw volger geworden om te kunnen genieten van je kaartjes.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Hetty! Wat leuk dat je bij mij ook volger bent geworden, zo kunnen we elkaar misschien wel inspireren.

      Verwijderen
  22. Heel mooi geworden dit CAS kaartje.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooi CAS kaartje heb je gemaakt! Ik vind dat altijd zo moeilijk!
    Top gedaan!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Suzan! Ik snap wel wat je bedoelt, ik heb dat juist met kaartjes met veel kleuren of verschillende design papiertjes..

      Verwijderen
  25. Alles heel mooi gecombineerd op je kerstkaart van deze week. Dat kerstboompje is echt een heel mooi in deze kleuren.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig kerstkaart in CAS.
    Ik houd daarvan wel van. Heb gelijk de rest bewonderd. Heel mooi Elise.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooi simpel kerstkaartje, je tekststempel vind ik bijzonder mooi!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ank! Ja mooie tekststempel is het he, ik zag hem en dacht deze past perfect bij deze kaart.

      Verwijderen
  28. Wat een mooie CAS-Kerstkaart! Ik vind CAS-kaarten altijd lastig te maken; wanneer is het niet meer CAS en wanneer is ie te wit? Deze vind ik in ieder geval erg geslaagd, leuk! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marjolein! Snap ik inderdaad wel, soms moet het gewoon op zijn plek vallen en dan klopt het precies!

      Verwijderen
  29. Mooie CAS kaart ! Hou er van !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Het verwerken van "Plaid" is prima gelukt. Wat heb je weer een mooie kerstkaart gemaakt. Gezellig dat je meedoet met CAS on Friday. Fijn weekend?

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke kerstkaart heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige kerstkaart is het geworden Elise! Bedankt voor het meedoen bij CAS on Friday Challenges! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten