Nieuwe woning

 

Goedemorgen! Wat heb ik weer veel leuke reacties gekregen op m’n vorige kaartjes. Dat maakt bloggen wel erg leuk, super lief dank jullie wel! Ik loop een beetje achter eerlijk gezegd... dus vandaag kom ik ook weer bij jullie langs! 

Vandaag een kaartje op de blog voor iemand die in zijn nieuwe woning ging wonen. Het huisje is gemaakt met de stempelset From our house to yours van Stampin' Up! deze stempels vind ik echt geweldig. Je kan er zoveel kanten mee op van nieuwe woning kaartjes tot aan kerstkaartjes en nog veel meer ;).. Helaas deze stempelset nog niet in mijn bezit, mocht iemand van jullie hem nog hebben in goede staat & de set willen verkopen ik houd mezelf aanbevolen..  

Ik heb de kleuren Mossy Meadow, Basic Gray & Whisper White gebruikt.  

Met deze kaart wil ik graag mee doen met de Challenge van Knutsel en kadootjes. De uitdaging is 1 of meerdere boompjes op je kaart verwerken. En kijk ze hier eens staan de twee schattige boompjes. Doen jullie ook gezellig mee?!

Reacties

  1. Tof verhuiskaart je!
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker strak kaartje met een enig huisje en leuke boompjes, hoop dat je er aan kunt komen!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Irene! Ja dat hoop ik ook.. Anders maar van Schoonmoeders gebruiken zo nu en dan...

      Verwijderen
  3. Super leuk verhuiskaartje helemaal verliefd op het huisje!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje met dat leuke huisje en de boompjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke verhuiskaart1. De strip met stenen er achter maakt het helemaal af.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is die leuk en wat een leuke boompjes!
    Fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je laat weer een super leuk kaartje zien vandaag!! Hopen dat je de huisjes ooit nog een keertje ergens kunt scoren en anders kom je gewoon gezellig langs om ze te stempelen! :)

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ja precies dan kan ik ze altijd nog bij jullie gebruiken!

      Verwijderen
  8. Superleuke kaart Elise.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk kaartje. De huisjes heb ik ook en het is inderdaad een heel toffe set. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne! Ja het is echt een hele toffe set. Ja was een erg leuke challenge om mee te doen.

      Verwijderen
  10. Deze kaart is ook erg mooi. Ja bloggen is leuk he, maar ik loop ook vaak achter met reageren, want er komen zo vaak nieuwe berichten bij dat het niet bij te houden is, en zit je zo anderhalf uur achter je laptop.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Elly! Ja precies maar zo leuk om alle creaties van iedereen te bekijken en de verhalen te lezen

      Verwijderen
  11. Een super leuke kaart en je hebt mooi papier gebruikt!
    Bloggen is zeker heel leuk, maar ook tijdrovend. Soms heb ik niet de tijd om bij iedereen te gaan kijken! Heel leuk dat je me bent gaan volgen en ik heb me ook meteen bij jou aangemeld!
    Gezellig om inspiratie bij elkaar op te doen.
    Groetjes en fijn weekend, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline! Ja he, maar het is zo leuk om bij iedereen te kijken wat voor creaties iedereen maakt en ook de reacties van iedereen zijn zo leuk.. Wat leuk dat je me ook bent gaan volgen. Fijn weekend!

      Verwijderen
  12. Bloggen is hartstikke leuk maar wél wanneer de mensen reageren, als ze alleen maar kijken is het wat minder.
    Dit kaartje is ook weer prachtig het huisje is heel leuk maar ik vind de boompjes ook gaaf.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is waar Ank! De reacties zijn echt super leuk van iedereen. Dank je wel voor je berichtje.

      Verwijderen
  13. Wat een mooi kaartje. Die heeft vast een mooi plekje gekregen. Een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi kaartje en wat een mooi huisje is dat, ook de andere details erop zijn zo leuk bloggen is inderdaad leuk ik lees de reacties ook altijd graag en soms krijg je ook tips waar je weer wat aan hebt altijd handig en je doet ook weer leuk ideetjes op.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ellen! Jaa precies, echt leuk het bloggen. Maar soms schiet het er even bij in... De reacties van iedereen zijn ook zo leuk!!

      Verwijderen
  15. Wat een gaaf verhuiskaartje heb je gemaakt. Ik heb haast niets van Stampin'Up, dus ik kan je helaas niet helpen.
    Ik had al gezien dat je mij ging volgen, maar toen ik dit bij jou ook wilde doen, was er geen sidebar te bekennen. Nu gelukkig weer wel!
    Fijn weekend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Margreet! Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand van deze gave set af wil... ;) maar wie weet! Wat leuk dat je me ook bent gaan volgen. Fijn weekend!

      Verwijderen
  16. Wat een leuk verhuiskaartje heb je gemaakt en wat leuk dat je me volgt. Ik ga jou ook volgen. Ik heb helemaal niks van StampinUp terwijl ik toch echt heel veel stempels heb!
    Wel fijn dat je spullen kunt lenen van je familie.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Trudy! Leuk dat je mij ook bent gaan volgen. Ja zeker weten door de familie ook aan het kaarten maken geraakt dus dat is leuk!

      Verwijderen
  17. Heel mooi in zwart en wit ! Ik heb even rondgekeken op jouw blog en vind dat je supermooie kaartjes maakt ! Veel CAS, heel mooi afgewerkt! Bij mij is het een mengelmoesje, maar CAS vind ik wel heel mooi! Ik ben je ook gaan volgen. Ik vind hier vast veel inspiratie ;) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief Gina, dank je wel! Leuk dat je me ook bent gaan volgen. Fijne dag!

      Verwijderen
  18. je kaartje is heel erg gaaf geworden, ik hou wel van een simpele stijl.. de stempelset is inderdaad heel veelzijdig, ik heb hem in mijn bezit, maar doe er nog geen afstand van. Heb je al eens een oproep gedaan in de facebookgroep van Tweede hands stampin' Up! Stempels ?
    Bedankt voor je deelname bij K&K. Groetje Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ingrid! Nee dat snap ik goed dat je er geen afstand van doet, daar is die toch veeel te leuk voor! Nee daar heb ik zelf nog geen oproep gedaan, dank voor de tip!

      Verwijderen
  19. Ja die huisjes zijn leuk, jouw kaartje ook! Mooi met de boompjes erbij en de kleuren vind ik ook mooi! Succes met je zoektocht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Danielle, die huisjes zijn fantastisch.. kan me niet voorstellen dat iemand er ooit van af wil ;)..

      Verwijderen
  20. Nog even een poging wagen Elise....ik had vanochtend al gereageerd bij je dacht ik....maar waarschijnlijk weg gedrukt!
    Ik vind je kaartje super gaaf....ziet er heel leuk uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh echt Diny, ik heb je reactie eerder niet gezien of blogger zat niet lekker in zijn vel ;). Dank je wel!!

      Verwijderen
  21. Een prachtig kaartje Elise, maar de spulletjes van SU zijn ook fijn om mee te werken. Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Hermien! Ja de spullen van SU zijn heerlijk om mee aan de slag te gaan.

      Verwijderen

Een reactie posten