Mijn eerste Challange #TGIFC284



Geïnspireerd door Wilma ben ik aan de slag gegaan met dit kaartje. Ik zag namelijk dat zij mee deed aan een leuke kleuren Challanges van TGIF Challenges. Nou daar ging ik dan mijn eerste kaartje voor een Challanges. Hiervoor moesten er drie kleuren in de kaart terugkomen Rich Razzleberry, Basic Black & Pumpkin Pie. Als je het mij vraagt, perfecte kleuren voor een herfstkaart. Maar ergens wel lastig te combineren vond ik! Ik heb voor deze kaart de Arrange a Wreath bundle gebruikt. Deze bundel is ook erg veelzijdig als je het mij vraagt. Ik heb beide kransen uitgestanst & de tekst uit de bundle gestempeld. Daarnaast heb ik ook de schattige bloemetjes die in deze set zitten gebruikt. Daar heb ik nog kleine strassteentjes opgeplakt. De achtergrond heb ik bewerkt met een embossingfolder 'Tasteful Textile'. En nu maar hopen dat alles goed gegaan is ;)...




Reacties

  1. wat een mooi kaartje met de mooie embossing achtergrond wat een mooie stans heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig heel mooi gedaan het zijn prachtige kleuren.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw...wat een mooie herfstkaart heb je voor deze challenge gemaakt, Elise!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf "echt herfstkaartje" in deze kleuren en met die hele mooie kransen, beide door elkaar gewikkeld in twee kleuren...super bedacht!!.
    En die embossing folder is er ook eentje die je vast vaak gaat gebruiken...
    Leuk je eerste challenge.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel dames! Ja deze embossing folder gaat veel gebruikt worden #favorietje. En de set ben ik eigenlijk ook verliefd op geworden..

      Verwijderen
  5. Dit zijn zeker perfecte herfstkleuren Elise, wat heb je een leuke kaart gemaakt! De embossing op de achtergrond is ook erg mooi.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Annerieke! Ja de embossing folder is een favoriet!

      Verwijderen
  6. Prachtig laartje Elise.
    Mooie sketch en mooie kleuren....hoort wel bij de herfst.
    Klopt het dat jij mijn volger bent geworden?
    Ik kon niet zien wie het was....maar had een vermoeden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diny! Ja echte herfstkleuren, die maken de dagen met deze regen toch mooier! Klopt hoor Diny, ik ben je nieuwe volger geworden, ik wil natuurlijk meer van je mooie creaties zien. Fijne avond!

      Verwijderen
    2. Dankjewel Elise....leuk om ideetjes bij elkaar op te doen he?

      Verwijderen
    3. Ja zeker weten Diny, erg leuk om de creaties van anderen te zien. Iedereen maakt zulke verschillende dingen echt super leuk!

      Verwijderen
  7. Jij gaat als een speer Elise, alweer zo'n mooie kaart! Leuk de krans, in die toffe herfstkleuren!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Eri! Ja mooi zijn de herfstkleuren he.. ik vond het eerst wel lastig te combineren zo die kleuren!

      Verwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje, Elise. Die kleuren zijn inderdaad heel mooi bij elkaar! Succes met de challenge. Het is sowieso leuk om mee te doen en als je er dan uitgepikt wordt in een top 3 is het helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne! Ja wie weet.. we wachten het af! Ik vond het met de kleuren nog best moeilijk om deze te combineren, maar uiteindelijk toch gelukt.

      Verwijderen
  9. Beautiful card!!! Great choice to make a wreath with this color challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De eerste en zeker niet de laatste! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten