Merry Christmas!


Goedemorgen allemaal! Het is weer maandag en er begint weer een nieuwe werkweek. Ik wilde zaterdag al starten met het maken van kaartjes, maar dat zat er niet in. We hebben de hele zolder opgeruimd. Wat een spullen kan een mens toch verzamelen en dat in 1 jaar tijd... Want we wonen hier net 1 jaar. Daarnaast lag er bij Arnoud thuis ook nog een flinke voorraad aan spullen die we nog niet mee verhuisd hadden, dus ook daar zijn we de zolder opgegaan. We hebben alles uitgezocht en gesorteerd, zodat andere mensen er wellicht nog gebruik van kunnen maken.

Zondag kon ik dus eindelijk aan de knutsel! Verschillende kaartjes gemaakt, waaronder dit kerstkaartje. Het is een slimline kaartje geworden, zodat ook deze kan meedoen aan de challenge van 'Mijn hobbyhonk' #MHH-challenge27. Daarnaast wil ik dit kaartje ook meelaten doen aan de challenge van 'The Color Throwdown' #ctd616. Daar werd gevraagd om de onderstaande kleurencombinatie. 

Voor dit kaartje heb ik verschillende kleuren gebruikt; craft als ondergrond, Merry Merlot (de krans), Smoky Slate (het sterretje) & Whisper White (kerstboom en achtergrond). Daarnaast heb ik nog strassteentjes toegevoegd & de onderstaande bundles van Stampin' up! gebruikt;

- tekst 'Merry' -> Woordenschat bundle

- tekst 'Christmas' -> Snowman stempelset

- de Krans -> Arrange a Wreath bundle

- de kerstboom -> In the pines

- sterretje -> Making Christmas Bright 

Ik wens jullie een hele fijne maandag! 

Reacties

  1. Prachtig Elise, de kleuren combinatie is heel mooi ok de uit gestanste Merry. Ook wij zijn al een paar dagen aan het opruimen geweest, kun je voorstellen hoeveel er ligt als je 34 jaar in het zelfde huis woont!🤣. Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita! Haha dat geloof ik graag.. ruimt dan toch weer lekker op hè?! Jij ook een fijne dag!

      Verwijderen
  2. Supermooie kaart Elise!
    Ik blijf dat opruimen steeds maar uitstellen (wonen al 46 jaar in dit huis). Heb er geen tijd voor, want ik 'moet' kaartenmaken....lol.
    Fijne dag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Margreet! Haha snap ik goed, kaarten maken is beter dan alles opruimen. Fijne dag!

      Verwijderen
  3. Een super mooie kerstkaart, Elise!
    Zie mijn vorige reactie niet verschijnen....dus nog maar even een verkorte versie ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Jeanet! Ik had vanochtend ook last bij sommige blogs dat m’n reactie niet zichtbaar was..

      Verwijderen
  4. Wat een mooie kaart!! Mooi, die uitgestanste Merry. Wij zijn pas ook aan het ruimen geweest, veel op Marktplaats gezet voor een klein prijsje zodat mensen er inderdaad nog plezier aan hebben. Heerlijk om weer ruimte te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ja precies zo kunnen andere er nog gebruik van maken. Ja wel lekker als je daarna klaar bent om weer ruimte te hebben.

      Verwijderen
  5. prachtige kaart! Ik denk dat ik hier telkens in herhaling val, maar ik vind je kaarten altijd supermooi!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi! Perfect in balans, de uitgespaarde mery geeft de kaart een heel toffe look .xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart heb je gemaakt. Fijn dat je zondag er toch nog even tijd voor hebt gevonden.
    Jammer dat opruimen er ook zo af en toe bij hoort, maar daarna heb ik wel altijd een opgeruimd gevoel.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Hetty! Haha ja jammer is dat he.. liever een hele dag kaartjes maken. Maar wat je zegt daarna is het een fijn gevoel.

      Verwijderen
  8. wat is het weer een mooi kaartje vooral de uitgestanste goudenletters merry vind ik mooi, ik zou niet weten wat ik nog allemaal heb liggen er staan nog steeds 3 dozen die 36 jaar geleden zijn mee verhuist van Jan nooit opengemaakt waarschijnlijk weet ie zelf niet eens wat erin zit, kan er nu niet meer bij want er is veel bijgekomen maar gelukkig staat het niet in de weg dus laat mij maar kaartjes maken haha
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ellen! Haha precies wat niet in de weg staat heb je ook geen last van. Ik snap het goed!

      Verwijderen
  9. Mooie kaart, leuk gedaan met die letters. Fijn dat je alles nu wel opgeruimd hebt, geeft vaak een rustig gevoel, tenminste bij mij, haha.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette! Klopt daarna is het een fijn gevoel!

      Verwijderen
  10. Wauw, wat een super mooi kerstkaartje heb je gemaakt! Gaaf gedaan zo die letters uit het papier gestanst.

    liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave kaart! Ik heb hem opgeslagen als voorbeeld hoor.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart is super!! Alsof je hem zo uit de winkel hebt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind je kaart heel erg mooi!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje en leuk dat gestrikte touwtje! Wij zijn ook aan de zolder begonnen en moeten 30 jaar spullen opruimen dus dat duurt nog wel even voor we klaar zijn.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Trudy! Dat is ook nog wel een flinke klus.. straks als je klaar bent is het heerlijk!

      Verwijderen
  15. Wat een SUPER leuk kaartje Elise....ik hou ervan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze is ook al weer zo tof. Mooi met dat doorkijkje in de tekst. Als ik moest kiezen tussen opruimen of knutselen wist ik het wel ;-)
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Haha ja dat heb ik ook hoor liever aan de knutsel tafel Maarja.. we hebben het weer gehad! Haha

      Verwijderen
  17. Super mooi kaartje is het geworden.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ah wat een gaaf kaartje. Heel mooi met die uitgestanste letters.
    En jullie zijn druk geweest met opruimen. Goed om het zo bij te houden, dat scheelt. Wij zijn ook aan het opruimen geweest en deden allerlei spullen naar de rommelmarkt. Mar die ging natuurlijk niet door, dus werden er geen spullen meer ingezameld. Nu moeten we wat anders verzinnen... want we waren nog niet klaar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ja nu volhouden om dit ieder jaar te doen natuurlijk... goed bezig!

      Verwijderen
  19. pretty card. love the design. thanks for linking up to CTD.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow deze is ook geweldig Elise! Wat een schitterende CAS-kaart.
    Dank je wel voor je 2e inzending bij MHH en heel veel succes!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten