Merry Christmas!


Goedemorgen! Vandaag weer een kaartje op mijn blog voor de Kerst-mix Challenge. Deze keer was de challenge om een sketch te gebruiken, zie hieronder welke sketch dat is. Voor deze kaart heb ik het sneeuwpopje weer gebruikt en gestempeld in de kleur ?. Daarnaast heb ik het design papier Heartwarming Hugs gebruikt. De tekst die ik gestempeld heb komt ook uit de Snowman stempelset. Deze heb ik in Real Red gestempeld op Real Red papier. Daarnaast heb ik nog twee kleine strassteentjes gebruikt.




Reacties

  1. Goedemorgen Elise!
    Wat een mooie warme uitwerking van de sketch. En dat is van SU altijd zo gaaf dat het allemaal perfect bij elkaar past..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne, ja fantastisch he dat het altijd bij elkaar past al het papier van SU!

      Verwijderen
  2. Grappige sneeuwman op je mooie design papier.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je met de sketch gemaakt, Elise!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi kaartje van een leuke sketch.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart! Mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart en dat sneeuwpopje vind ik zo schattig!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje, die sneeuwpop. Daar smelt je toch voor ;-) Mooi papier, leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah daar is de creatie die zondag nog in de lijm lag, wat een lieverd is deze set en die popjes zijn stuk voor stuk zo leuk.
    ja dat is geweldig van SU alles past perfect bij elkaar qua kleur....kun je (bijna) zonder lamp.hahaha
    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa deze lag nog klaar om te lijmen! Haha ja dat kun je bijna zonder lamp inderdaad. Wordt nu al lastiger, nu het zo vroeg donker wordt..

      Verwijderen
  9. Gaaf kaartje Elise! Deze rode variant is ook leuk :-)
    Gezellig dat je weer meedoet met Kerst-Mix!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kerstkaart met die leuke sneeuwpop, en wat een mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Eri, ja schattig he die sneeuwpop... en papier vind ik ook geweldig. Je kan er zo veel verschillende mee maken

      Verwijderen
  11. wat een mooi kaartje de stempel komt mooi uit op het leuke stipjes papier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel chique, komt door de kleur.
    Mooi hoor, dat warm rood.
    Lief issie hè, de sneeuwpop.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi en fleurig kaartje maakte je. Trouwens ik zie veel mooie kaarten van jou voorbij komen. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig dit kerstkaartje Elise.. lief dat sneeuwpopje op die mooie rode achtergrond
    bedankt dat je volger geworden bent...en ook voor de leuke reacties op mijn kaartjes..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina! Ja leuke kaartjes maak je, leuk om inspiratie op te doen bij anderen.

      Verwijderen

Een reactie posten