Klein kerstwensje #TGIFC285 Sketch Challenge


Goedemorgen allemaal! Vandaag een kerstkaartje met een klein kerstwensje. Vinden jullie de tekst ook zo leuk? Daarnaast vind ik deze boompjes ook echt fantastisch. Kerstkaartjes maken vind ik toch wel het leukste dat er is. Ik krijg al helemaal zin in de feestdagen. Gezellig met elkaar onder het genot van een hapje en een drankje.

Dit kaartje doet mee met de TGIF Challenges, Het is de bedoeling om de onderstaande sketch te gebruiken. Doen jullie ook gezellig mee? 

Ik heb het Heartwarming Hugs Designpapier gebruikt voor deze kaart. Voor de achtergrond heb ik cardstock 'Real Red' gebruikt. De Kerstbomen komen uit de stempelset in the pines, De tekst heb ik uit de stempelset 'Winterwensen'. Ik heb de boompjes eerst gestempeld met Mossy Meadow en daarna Pear Pizzazz eroverheen. De kleine rode boogjes heb ik uit de bundle forever fern gehaald.

Reacties

  1. Een mooi kerstkaartje heb je gemaakt! Je gaat echt wel lekker he. Ja als je eenmaal met de kerst begint dan voel je de sfeer alweer.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Elly! Jaaa gaat lekker! Ik merk ook echt dat ik het leuk vind om mee te doen aan de challenges, zo leuk hoe je dan je grenzen moet verleggen. Af en toe is het lastig, maar tegelijkertijd maak je op deze manier weer iets nieuws.

      Verwijderen
  2. Prachtig kaartje, mooie kleur en een leuk wensje.
    Fijen dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu we hem in het groot op het scherm zien is hij nog veel leuker!!
    Gaaf papier, en dat schattige randje heb je echt leuk verzonnen..
    lieve groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wouw wat een mooi kaartje mooi papier heb je gebruikt dat wensje zegt gewoon alles, zo leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ellen! Ja mooi he dat papier.. ik ben er ook echt verliefd op. Je kan het voor nog veel meer gebruiken dan alleen kerst natuurlijk!

      Verwijderen
  5. Wat een lief kerstkaartje is het zo geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een héél gezellig kaartje, de traditionele kleuren blijven leuk!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een superleuke kaart met superleuke papiertjes en een heel toffe tekst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Eri! Ja de tekst is zo leuk, maar die bundle met de sneeuwvlokken is ook echt fantastisch.. die gaat nog vaak gebruikt worden!

      Verwijderen
  8. Wat een leuk kaartje en ook de kerstwens vind ik zo leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline! Ja schattig he die kerstwens, het is ook zo'n leuke bundle 'winterwensen'.

      Verwijderen
  9. Mooi hoor, het papier is weer prachtig, vooral destreepjes, ik ben er dol op.
    De tekst is lief, ik kende het nog niet, maar het past zeker bij deze leuke boompjes.
    Ik hoop dat we komende kerst weer wat meer kunnen afspreken, maar voor nu houden we het gewoon maar bij ons eigen gezin.......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ja gaaf is het papier he.. Je kan er ook van alles mee maken. Ja de tekst ben ik ook verliefd op komt uit de Winterwensen bundle van SU. Daar komen nog veel meer kaartjes mee vrees ik ;).. Ja zo is het ook, we doen allemaal ons best en dragen allemaal een steentje bij in deze gekke tijd.

      Verwijderen
  10. Wat een leuk kerstkaartje. Erg leuke tekst! Mooi in de traditionele kerstkleuren.
    Ik zag dat je volger bij me bent geworden. Ik heb hetzelfde bij jou gedaan. Hopelijk kunnen we elkaar inspireren.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je ook volger bij mij bent geworden! Precies elkaar inspireren is erg leuk!! Lief je berichtje, dank je wel

      Verwijderen
  11. Heel mooi kaartje en inderdaad de tekst is enig! Mooi papier is het ook. Kerstkaartjes maken is ook heel leuk, maar ik maak echt van alles, alleen zorg ik ervoor dat elke week 1 kerstkaart klar heb, dat scheelt een boel stress op het laatst..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Jaaa schattig he die tekst. Die zal nog veel gebruikt worden.. ja papier ben ik ook dol op, kan voor zoveel meer nog gebruikt worden dan enkel kerst. Ja snap het goed dat je kerstkaartjes ook leuk vind, heerlijk is dat om te doen maar ook de andere kaartjes! Slim om iedere week een kaartje te doen, zo heb je er in ieder geval al een aantal verzameld!

      Verwijderen

Een reactie posten