Herzliche Glükwünsche


Goedemorgen bloggers! Vandaag een kaartje voor onze Duitse kennis. Ik kom namelijk al mijn hele leven in Oostenrijk en daar hebben wij deze kennissen ontmoet. Wat is er dan leuker dan Nederlandse post op je verjaardag! En wat een handige stempelset is 'make a difference' dan, omdat het zo'n uitgebreid stempelset is kun je er allerlei teksten mee maken. Herkennen jullie ook het SU-bloemetje weer.. Dit is echt m'n favoriet, ik word er helemaal vrolijk van als ik deze zie. Het potje dat ik gebruikt heb komt uit de set ‘Jar of love’, deze geweldige set heeft Merit in haar bezit dus die heb ik hiervoor gebruikt. Ik heb het potje uitgedraaid van vellum papier. 

Graag doe ik met dit kaartje mee aan de Challenge van TGIF #TGIFC286 Inspiration Challenge. Onderstaand kunnen jullie de afbeelding zien welke als inspiratie gebruikt moest worden. Ik werd geïnspireerd door de verse producten en als ik ergens van houd is het wel een verse bos bloemen! De SU-kleuren die ik heb gebruikt zijn Crushed Curry, Real Red en Garden Green. Doen jullie ook gezellig mee met deze challenge?



Reacties

  1. Leuke vrolijke kaart met al deze bloempjes.
    Fijne dag groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart is dit! Je bent ook echt super actief bezig met deze verslaving.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Elly! Ja het gaat goed met mijn verslaving, haha heerlijk nu met dit weer ook om lekker bezig te zijn nog.

      Verwijderen
  3. Een super mooie kaart en leuk die pot uit vellum!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje en natuurlijk helemaal top de duitse tekst! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh die werden sich aber freuen ueber so eine huebsche Karte 😊!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Das ist richtig! Es hat ihnen sehr gut gefallen :D. Dank je wel Irene

      Verwijderen
  6. Wat een mooie kaart is dit ook weer, Elise!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart, deze vaas met bloemen zal vast gewaardeerd worden bij je kennis!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Eri! Ja ze vonden het erg leuk post uit Nederland

      Verwijderen
  8. Wat leuk dat je dit kaartje hebt gemaakt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow.....wat een prachtig kaartje Elise.....heel erg leuk gedaan !
    Dat zal je Duitse kennis zeker waarderen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een vrolijk kaartje met de schattige bloemetjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaart met die mooie bos bloemen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk he om ook een duitse tekst te kunnen stempelen...dat gaat natuurlijk goed met een alfabet.
    Schattig is dit potje, met die lieve bloemtjes, in hele leuke kleurtjes!!!
    Lieve groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa echt een super leuk alfabet! Dat potje is geweldig, goed dat je hem in je bezit hebt!!

      Verwijderen
  13. Wat een mooie kaart Elise! De bloemetjes zijn lekker fleurig, vrolijk zo'n heel boeket. Wat een leuk effect geeft het potje van vellum.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. tof fleurig kaartje, goed idee om het 'vaasje' uit vellum te stansen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful interpretation of the TGIF challenge! I love your use of flowers and the brick background!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten