Happy birthday Marjolein!

Goedemorgen! 

Vandaag is Marjolein jarig, van harte gefeliciteerd! Als het goed is, heeft zij het kaartje al ontvangen via de post, ze plaatste namelijk onlangs een berichtje op haar blog voor haar verjaardag. Wat een leuk idee om in deze tijd allemaal kaartjes te krijgen voor je verjaardag.

Het kaartje heb ik gemaakt aan de hand van de onderstaande sketch van Sketch & Scrap #Sketch4. Als je het mij vraagt een leuke sketch! Ik heb mijn favoriete bloemetje weer gebruikt voor deze kaart uit de 'Thoughtful Blooms' set van Stampin' up!, daarnaast heb ik ook de 'Natuurlijk voor altijd bundle' gebruikt voor de blaadjes die jullie zien. Ik heb het bloemetje gestempeld in Crushed Curry. De blaadjes heb ik in gestempeld in de kleur Sahara Sand. De tekst 'happy' heb ik gestempeld uit de 'Make a Difference' stempelset. Met dit alfabet kun je heerlijk alle woorden maken die je zelf wilt. 'Birthday' heb ik uitgedraaid uit de 'Well written dies'. Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag!

Reacties

  1. Prachtig kaartje voor de jarige Marjolein.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige Elise,

    Deze set blijft mooi.
    Fijne dag Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit heb je weer supermooi gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke combinatie van je favo bloempje met de blaadjes!!
    Leuke vrolijk kaart voor Marjolein.
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje voor de jarige lekkere vrolijke kleurtjes en natuurlijk weer de schattige bloemetjes. leuke sketch
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke en fleurige kaart heb je voor Marjolein gemaakt met deze sketch.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fleurige kaart met die leuke bloemetjes. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje heb je gemaakt Elise voor de verjaardag van Marjolein .een super mooie uitwerking van die sketch..met een mooie bloementoef erop..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je wel Elise voor je leuke, vrolijke kaart! Hij staat in de boekenkast te pronken. Wat een feest zeg, zoveel kaartjes te krijgen, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Marjolein! Geloof het toch super om leuke kaartjes te krijgen. Ik vond het erg leuk om er eentje voor je te maken

      Verwijderen
  10. Leuke kaart voor de jarige Marjolein!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Elise! Leuk hoe je de sketch hebt uitgewerkt.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Elise,
    Ik ben bij je terecht gekomen via Annemarie en Merit. We volgen elkaar al een hele tijd.
    Leuk hoor, dat je ook met het kaarten-maak virus besmet bent geraakt.
    Leuke kaart heb je gemaakt. Ik heb lekker rond geneusd bij je. Je maakt mooie kaartjes.

    Liefs,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Yvonne, welkom! Ja ik ben nu ook verslaafd door de dames... maar ik vind het heerlijk! Dank je wel.

      Verwijderen
  13. Love your take on the card sketch! Super cute card! Thanks for playing along with us a Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous card! I love the soft color palette! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Such a lovely card and fabulous take on the sketch! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super cute card you created. Thank you for playing along with us over at Sketch N Scrap
    Tina DT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten