Gefeliciteerd!

 



Goedemorgen! 

Vandaag een gefeliciteerd kaartje. Wat heb ik deze set al veel gebruik zeg. Mijn eerste Stampin' Up! cadeautje bij mijn eerste SU bestelling. Het is de stempelset Thoughtful blooms met de punch, nu helaas niet meer te koop, omdat het destijds een sale-a-bration is geweest. Maar deze set raad ik iedereen aan! De kleuren Crushed Curry, Blackberry Bliss, Garden Green & Whisper White gebruikt.


Gelukkig is de lucht al een beetje weg uit huis ;).. Misschien hebben jullie wel gelezen dat schoonmoeders Annemarie een Preischotel gemaakt heeft voor Arnoud. Als ik iets niet lust is het wel preischotel, Arnoud is er daarentegen gek op (dus hoe lief dat ze deze helemaal klaar maakt). Gisteren stond ze voor de deur met de schotel, maar er zaten voor mij eigen gebakken koekjes bij #wateenfeestje! Na een avondje de heerlijke Woodwick kaars (ik was voorbereid door het briefje) aan is de geur gelukkig weer verdwenen uit huis. Maar Arnoud heeft heerlijk gegeten van de schotel. & ik van de koekjes. We treffen het maar met zo'n (schoon)moeder ;). 

Fijne dag vandaag!



Reacties

  1. Prachtige kaart met deze stempelset Thoughtful blooms .
    Onmisbaar zulke lieve (schoon)moeder.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita! Zeker weten die is onmisbaar. Jij ook een fijne dag!

      Verwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt Elise. Leuke stijl heb je.
    Echt erg lief van haar..daar moet je zuinig mee zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je met deze set gemaakt, Elise!
    Mooi verdeeld, Arnoud de preischotel en jij de lekkere koekjes ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Jeanet! Haha ja precies, zo hebben we beide iets lekkers

      Verwijderen
  4. Een heel leuke kaart met die stempeltjes en het labeltje dat tussen de bloemetjes uitpiept! Die Annemarie..héérlijk hè zo'n verwennerij!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Irene! Ik vind deze set fantastisch.. kan je ook van alles mee maken, heerlijk vind ik dat. Ja we treffen het maar hoor met Annemarie!!

      Verwijderen
  5. He Elise, ja jouw favorite bloempje!!!
    daar heb je al veel leuks mee gemaakt.
    Dit is ook een plaatje...
    Jahoor daar is de preischotel....hahaha
    Enne schoonmoeders als je er niets meer van moet ACHTER DE BANK!!! als ze aanbellen.
    En of we het niet met jouw hebben getroffen...super leuke lieve gezellig (SCHOON)dochter.
    lieve gr0etjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa dit is een favorietje!
      Hahaha ja daar is die hoor, ik denk zal SCHOONmoeder ;) ff in het zonnetje zetten #dikverdient!

      Verwijderen
  6. Haha, schoonmoeder probeert je te vriend te houden met de koekjes;-) na die stinkende preischotel. Leuke kaart heb je gemaakt met je favoriete stempelset.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha zou dat het zijn Eri.. dat zou goed kunnen ;).. Dank je wel!

      Verwijderen
  7. wat een mooi kaartje mooie bloempjes zijn dat,
    lief he zo'n schoon moeder maar lijmen met koekjes hou het in de gaten hoor hahaha
    Bij ons was dat altijd met erwtensoep ik gruw daar van maar, als mijn schoonmoeder dat kookte belde ze of mijn man de bakjes even op kwam halen en voor mij gaf ze dan ook altijd iets lekkers mee. (Schoon)moeders hou ze in ere toch??
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ellen, ja leuk he die bloemetjes.. zo jammer dat deze niet meer verkrijgbaar zijn bij SU. Haha ik hou het in de gaten hoor Ellen ;).. Jaa die moet je zeker in ere houden!!

      Verwijderen
  8. Haha ik moet zo lachen om jou berichtje!!
    Ik zie het voor me, jij, met je neus dicht, aan tafel met een kopje thee en de heerlijke koekjes en je man driftig eten van zijn privé prei schotel.
    En dan dat briefje erbij😂😂, over de stinkerd😂
    Mooie kaart, ik hou van deze stijl, niet té druk, maar toch compleet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha nou zo is het ook precies gegaan Daphne. Arnoud is op donderdag altijd pas laat thuis, dus inderdaad hij zat aan de preischotel & ik aan de thee met een overheerlijk koekje en m'n neus dicht. Ja dat briefje is erg toepasselijk. Dank je wel!

      Verwijderen
  9. Zeker dat jij het treft!
    Leuk kaartje weer! Goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk als het zo goed klikt met de schoonfamilie hé!
    ik had ook een schat van een schoonmama, en een een-beetje-een-knorpotschoonpapa, maar ik mocht/kon me bij hen echt thuis voelen. was zo fijn.
    Die bloemetjesstempel is echt super. Ik hou echt van je kaartjes!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker weten Nancy, dat is erg fijn! Ja dat is heel erg fijn als je zo kan thuiskomen! Dank je wel voor je berichtje

      Verwijderen

Een reactie posten