Challenge Color Throwdown #CTD615


Goedemorgen bloggers! Vandaag een verjaardagskaartje op m'n blog. Het kaartje is voor Eleanor zoals jullie kunnen zien. Ik heb het kaartje gemaakt aan de hand van een kleurensketch voor de challenge van de Color Throwdown. Als ik eerlijk ben vond ik deze kleurensketch erg moelijk.. De SU kleuren; pumpkin pie, basic black en kraft. Maar het is niet voor niets een challenge, dus aan de slag! Eerst kon ik het allemaal al niet goed vinden, ik wist dat ik een verjaardagskaartje wilde maar toen... Eerst het ene proberen, toen maar weer verschuiven en weer eraf en er weer op. Het is uiteindelijk dit kaartje geworden. Ik heb de 'Well written dies' gebruikt voor birthday. 'Happy' en 'Eleanor' zijn gestempeld uit de stempelset 'Make a Difference'.  Ik wens jullie een hele fijne dag!





Reacties

  1. Heel mooi kaartje in deze kleuren!
    Fijne dag.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is heel mooi hoor. Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lastig soms hè, dan zit er wat in je hoofd, maar komt het er niet goed uit.
    Ik vind het een hele mooie kaart, juist de kleine zwarte details erop maken het compleet, maar zijn niet TE aanwezig.
    Misschien vind je oranje een lastige kleur? Ik wel namelijk een dat zorgt voor een blokkade😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja echt he Daphne. Lief je reactie, dank je wel! Oranje lukt bij mij eigenlijk wel ik vind dat juist wel een fijne kleur, maar misschien toch het harde zwart wat bij mij voor kortsluiting zorgde... Maar het is niet voor niets een challenge!

      Verwijderen
  4. Dat je moeite had met deze challenge is er helemaal niet aan af te zien.
    wat een gaaf verjaardag kaartje.
    Namen doen het altijd leuk op een kaart maakt het zo persoonlijk.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lief, dank je wel! Ja namen scoor je altijd punten mee he :D.

      Verwijderen
  5. Je kaart is heel leuk en persoonlijk geworden Elise!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje mooi kleurtjes ik heb dat ook wel hoor dat het niet wil lukken maar dan uiteindelijk met inderdaad schuiven, passen, meten enz. ontstaat er toch een kaart hij is prachtig geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Haha toch wel blij om te horen dat meer mensen dit af en toe hebben.. ;) Maar met schuiven en passen kom je altijd al een heel eind!

      Verwijderen
  7. Prachtig kaartje, Elise. Mooi strak en warme kleuren.
    Fijne dag.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart. Challenge geslaagd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart!
    Een vrolijk geheel. Ik hou van oranje:)
    Ook een fijne dag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vrolijke kaart geworden! Dat oranje knalt er lekker uit. Ik vind het altijd een lastige kleur maar met de zwarte accentjes erbij is het helemaal goed.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja he Ank oranje valt altijd wel lekker op! Dank je wel!

      Verwijderen
  11. Dat heb je soms he....dan wil het niet op gang komen en plots komt er een ander idee!
    Je hebt er een heel leuk kaartje van gemaakt Elise!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart! Ook je andere kaarten zijn prachtig. Ik ga je volgen: ik maak vaak vrij drukke kaarten en wil leren net zo als jii wat rustigere kaarten te maken

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief Lisanne en wat leuk dat je me bent gaan volgen. Ik ben nog een beetje aan het zoeken zoals je misschien ook wel kunt zien. De ene keer is het wat cleaner dan de andere keer. Ik kom ook een kijkje bij jou nemen, wie weet kunnen we elkaar inspireren!

      Verwijderen
  13. Wat een mooie kaart. Vooral je achtergrond met die strepen vind ik super! Waar zijn die van?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette! Dat is m’n favoriete achtergrond stempelset van SU; Gorgeous Grunge heet de set. Is niet meer te koop.. maar misschien wel tweedehands!

      Verwijderen
    2. Bedankt Elise, ik ga eens op zoek

      Verwijderen
    3. Ja wellicht dat je hem kunt vinden in de Facebook groep; Stampin up Ruilen & Verkoop. Ik zal mijn ogen ook voor je open houden!

      Verwijderen

Een reactie posten