60 jaar!

 

60 jaar gefeliciteerd! Een kaartje op de blog die ik maakte voor onze buurman die 60 jaar geworden is. Ik heb twee verschillende soorten design papier gebruikt, namelijk Forever greenery & Whale of a time. Dit leuke papier is nu met 15% korting te koop tot en met 31 oktober (klik hier om te zien welk design papier nog meer in de aanbieding is). Op de achtergrond heb ik verschillende stempels gebruikt uit de set Gorgeous Grunge. De kleuren die ik heb gebruikt zijn; Shaded Spruce, Pretty Peacock & Whisper White.

 

Reacties

  1. Wat een leuke kaart in die verschillende tinten groen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ja mooi he die tinten groen.. Je kan er veel mee variëren.

      Verwijderen
  2. Heel mooi in die groene tinten...en Gorgeous Grunge, kunnen we zeker niet zonder.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Nee daar kunnen we inderdaad niet zonder.. Geweldige stempelset.

      Verwijderen
  3. Leuke kaart in deze groentinten.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom in Blogland Elise! Ik heb niet veel van SU maar wél de Gorgeous Grunge want die is te gek en groen is mijn kleur dus vind je kaart helemaal👍!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Irene! Ja Gorgeous Grunge is ook mijn favoriet.. die kan je met van alles combineren. Ja het papier is ook geweldig he!

      Verwijderen
  5. Je gaat gelijk als een speer Elise! Leuk deze stoere kaart voor je buurman. Je vorige kaart is ook heel tof geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Eri we gaan ervoor hoor ;)! Dank je wel voor je berichtje. Fijne dag!

      Verwijderen
  6. Heel gevaarlijk om een blog te beginnen 😄...... welkom!!
    Ben ff langs je anders kaarten gehopt..... juweeltjes zijn het! Deze voor je buurman is ook écht gaaf. Leuke stijl heb je Elise!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kun je wel zeggen Angela, te leuk om ook alle creaties van jullie te zien. Dank je wel voor je mooie compliment!!

      Verwijderen
  7. Heel leuk gedaan en een mooie kleurencombi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Elise,
    natuurlijk kom ik bij je kijken ga ik je volgen. Al vaak over je gelezen en dat je een aanwinst zou zijn in Blogland met je creativiteit (hoezo een trotse schoonmoeder en schoonzus??)
    En wat ik zie is inderdaad heel gaaf! Dit kaartje voor de buurman is prachtig.
    Bloggen is best verslavend, maar o zo leuk. En challenges om mee te doen om jezelf uit te dagen. Ik wens je heel veel plezier en je bent natuurlijk bij mij ook van harte welkom.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Gerjanne! Lief van je berichtje. Ja het is verslavend hoor.. jaa de Challengens ben ik nog San het uitzoeken hoe en wat. Ik kom bij jou ook rond kijken!

      Verwijderen
  9. Hoi Elise,
    Prachtig kaartje heb je gemaakt.
    Jij hebt altijd schoonmoeder en schoonzus binnen bereik om knutsel dingetjes uit te wisselen gezellig hoor!
    Ben ook gelijk volger van je geworden zodat we wat vaker bij elkaar kunnen kijken.
    Groetjes en veel succes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diny! Ja klopt hoor, gisteravond hebben we ook nog gezellig aan de knutseltafel gezeten. Wat leuk dat je ook volger geworden bent. Ik kom ook bij jou rond kijken. Fijne dag!

      Verwijderen
  10. Mooi dit kaartje. De spetters is ook 1 van mijn meest gebruikte. Geeft altijd net dat ietsje extra!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Sarah! Snap ik de spetters zijn hier ook favoriet, past overal bij en geeft met iets extra

      Verwijderen
  11. toffe verjaardagskaart voor je jarige buurman!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten